Sluiten

Categorieën

Filters

      Maaltijd keuzehulp

      Moeite bij het kiezen van welke maaltijd bij jouw doelstelling past? Lees hieronder onze uitleg over de diverse maaltijd categorieën.

       

      Doelstelling bepalen.

       

      Bij het kiezen van jou Muscle Chef maaltijden, is het bepalen van jou persoonlijke doelstelling belangrijk. Welke varianten passen bij je levensstijl, en welke passen bij je doel.

      Wij gaan je hiermee proberen te helpen,

      The Muscle Chef biedt 3 verschillende maaltijdcategorieën aan,

      • Low-Carb(afvallen)Maaltijden
      • Droogtrain Maaltijden
      • Spiermassa Maaltijden

       

      Low-Carb ofwel Afvallen maaltijden

       

      Kenmerken doelstelling.

      • Het afvallen van de overtollige kilo’s.
      • Wilt dat het afvallen geen straf is.
      • Het afvallen deze keer langer vol houden.
      • Wil graag gevarieerd eten.
      • Geen tijd & zin voor gedoe in de keuken.
      • Ontzorgt worden van koken, bereiding van ontbijt, lunch, snacks & diner

      Ga direct naar onze afslankmaaltijden. https://www.themusclechef.nl/maaltijden/afvallen-maaltijden/

       

      Droogtrain ofwel Vetverbranding maaltijden

       

      Kenmerken doelstelling.

      • Geschikt voor de sporters die hun gewicht willen behouden.
      • Geschikt voor fanatieke sporters om geleidelijk af te vallen.
      • Geschikt voor fulltimers die geen tijd of zin hebben om te koken.
      • Geschikt voor de smuller die graag een lekkere gezonde maaltijd eet.
      • Wil graag gevarieerd eten.
      • Ontzorgt worden van koken, bereiding van ontbijt, lunch, snacks & diner.

       

      Ga direct naar onze droogtrainmaaltijden.https://www.themusclechef.nl/maaltijden/droogtrainen-maaltijden/

       

      Spiermassa ofwel Bulk maaltijden

       

      Kenmerken doelstelling.

      • Geschikt voor sporters die gewicht willen aankomen.
      • Geschikt voor fanatieke sporters die hun gewicht willen behouden.
      • Geschikt voor duursporters.
      • Geschikt voor de grote eter.
      • Staat liever in de sportschool dan in de keuken.
      • Wil graag gevarieerd eten.
      • Ontzorgt worden van koken, bereiding van ontbijt, lunch, snacks & diner.

       

      Ga direct naar onze bulkmaaltijden.https://www.themusclechef.nl/maaltijden/bulk-maaltijden/

       

       

      Afvallen maaltijden

      Op zoek naar maaltijden tijdens het afvallendroogtrainen of gewoon omdat je daar trek in hebt? Of misschien zelfs om gezondheidsredenen zoals een te hoge bloedsuiker. Met de gerechten van The Muscle Chef zet je deze in een handomdraai op tafel. Bij afval maaltijden zijn de koolhydraten verlaagd. Het aanpassen van de inname van koolhydraten zorgt ervoor dat afvallen en droogtrainen bevorderd wordt.

      Koolhydraten dienen als energiebron. Bij inname stijgt de bloedsuiker in ons bloed, ook wel insulinegehalte genoemd. Onze meal prep, low carb maaltijden zijn rijker in eiwitten en vetten, waardoor er minder koolhydraten gegeten worden en minder stijging van de bloedsuiker. Dit zorgt ervoor dat het lichaam meer vet gaat verbranden. En dat is precies wat je wilt bereiken. Zonder verlies van spieren.

      Afvallen maaltijden zijn een uitkomst voor fanatieke fitnessfanaten wanneer zij beginnen met droogtrainen. Het doel bij droogtrainen is zorgen voor een lager vetpercentage. Maar ook tijdens het afvallen is het doel om vet te verliezen. Benieuwd naar de afval maaltijden van The Muscle Chef? Lees snel verder hoe zij jou verder kunnen helpen met het gewenste doel.

      3 tips naast het eten van afvalmaaltijden

      Afvalmaaltijden zijn niet de enige hulpmiddelen tijdens het afvallen of droogtrainen. Om het tot een succes te maken, spelen er meer aanpassingen in de leefstijl mee. Ben jij al een tijd bezig met deze maaltijden maar lukt het niet om af te vallen? Dan hebben wij een aantal tips die je ondersteunen tijdens het behalen van je doel.

      • Zorg ervoor dat je naast voeding ook voldoende water drinkt. Water spoelt namelijk de afvalstoffen uit het lichaam. Dit betekent dat je per dan rond de 1,5 tot 2 liter binnen moet slokken.
      • Dieet maaltijden bestellen betekent een duidelijk overzicht van de voedingswaarden. Houd dit zonder veel werk bij in een tracking app en voorkom het lange uitrekenen. Plan daarbij de eetmomenten in door een regelmatig eetritme aan te houden.
      • Pak je rust en ga op tijd naar bed. Na trainingen heeft ons lichaam rust nodig om te herstellen. Zie je jezelf al chillen op de bank met de Runder Chili Boontjes?

      Voordelen kant-en-klare maaltijden voor afvallen

      Afvalmaaltijden bestellen bij The Muscle Chef scheelt een hoop tijd en gedoe in de keuken. De speciaal aangepaste voedingswaarden van de koolhydraatarme maaltijden zitten vol groente(n), kip, vlees of vis. Een korte opsommingen van onze koolhydraatarme gerechten:

      • Laag in calorieën (ca. 230 kcal)
      • Nauwelijks tot geen koolhydraten
      • Zonder kunstmatige toevoegingen - Vers bereid, snel op tafel en verrassend lekker
      • Dagelijks meerdere keren per dag toepasbaar (lunch, avondeten of als tussendoortje)
      • Zonder zout - Heerlijk gekruid door een selectie uit smaakvolle kruiden
      • 6 maanden houdbaar in de vriezer
      • 3 dagen houdbaar in de koelkast, mits gekoeld op een temperatuur tussen de 2 – 4 graden
      • Volledig gegaard en eenvoudig op te warmen

      Onze gerechten worden bereid met vrije uitloop kip en rund met een beter leven keurmerk. De kippen en runden worden ‘Halal’ geslacht. Nog een kleine tip van onze collega’s: proef de Tikka Masala Kip – Romanesco. Een kleurrijke low carb maaltijd met kip, romanesco, wortel en boontjes.

       

       

      Droogtrain maaltijden 

      Als fanatieke sporter is het moment aangebroken dat jouw cut begint, ook wel droogtrainen genoemd. Tijd om jouw lichaam te finetunen en progressie zichtbaar te maken. Hoe? Door een calorietekort te creëren tijdens het droogtrainen met aangepaste verhoudingen van de macronutriënten. Waarom? Om het vetpercentage systematisch omlaag te brengen en spiermassa zichtbaar te maken na het bulken. Je hebt niet voor niets hard getraind in de gym. Niet alleen start je het droogtrainen om vetmassa te verbranden, het kan zijn dat jij in shape wil blijven en geen spiermassa wil verliezen. Voor ieder een persoonlijke reden waarbij de droogtrainen maaltijden een stok achter de deur bieden.

      Bij tijdgebrek kan het voorkomen dat er weinig tijd overblijft voor het bereiden van maaltijden. Het lukt niet om de spieren tot uiting te laten komen vanwege wisselende voedingswaarden. En de juiste voedingswaarden zijn essentieel tijdens het cutten. Frustrerend wanneer je al enige tijd bezig bent met dit doel. Om je een voorproefje te geven hebben wij de Nasi Surinaamse kip samengesteld. Droogtrainen maaltijden ondersteunen het verlagen van de vetmassa en het voorkomen van spierafbraak. Deze maaltijden bevatten macronutriënten die aangepast zijn op het droogtrainen. Door gebruik te maken van kant en klare maaltijden als meal prep behaal je gemakkelijker het gestelde doel. Bewaar focus en motiveer jezelf om je lichaam te veranderen in de gewenste shape.

      5 tips bij droogtrainen maaltijden

      Start jij net met droogtrainen en ben je op zoek naar de aanpak van de juiste voeding? Zorg ervoor dat je weet hoeveel je per dag eet. Het gebruik van een app zoals Myfitnesspal geeft weer hoeveel koolhydraten, eiwitten en vetten er in jouw voedingsinname zit. Verse en kwalitatieve maaltijden bestellen droogtrainen bij The Muscle Chef. Wij helpen jou met gemakkelijke en verse recepten. Onze maaltijden zitten vol vitaminen, mineralen en de juiste macronutriënten. Word gespierder en droger met de volgende tips:

       

        • Maak een overzichtelijk eetschema waar je de macronutriënten trackt. Dit geeft je een duidelijk beeld weer.
        • Bestel meal prep maaltijden om jou dat extra zetje in de rug te geven voor de juiste voeding. Droogtrainen is niet van de een op de andere dag gedaan. Dit vereist motivatie, focus en discipline. Wil je na een zware dag en training op de bank neerploffen in plaats van boodschappen doen en koken? De oplossing: een kant en klare gezonde maaltijd. Een quick win op tijdbesparing en het trouw blijven aan jouw fitness- en sportdoelen.
        • Wil je zelf niet alle recepten kiezen? Ga voor gemak en bekijk onze droogtrainen pakketten speciaal voor het droogtrainen. Kies zelf welke maaltijden nog even in die ijskoude rakker blijven staan en welke alvast mogen ontdooien om opgegeten te worden.
        • Ga niet voor een te groot calorietekort maar verlaag de calorie inname ongeveer met 250 tot 500 kcal. En haal meer eiwitten uit de voeding omdat dit de bouwstenen zijn voor je spieren.
        • Eet gevarieerde maaltijden om ervoor te zorgen dat er ook genoeg vitaminen en mineralen binnenkomen.

       

      Droogtrain Maaltijden bestellen bij The Muscle Chef

      Zoek jij naar gezonde recepten die passen bij jouw nieuwe doel of lifestyle? The Muscle Chef heeft 24 smaakvolle gerechten samengesteld die passen bij het droogtrainen en in shape blijven. Zin in een Mexicaanse smaaksensatie? Met onze Mexicaanse rijst met kip waan jij je in Mexico. Een echte smaakmaker die niet kan ontbreken.

      Bestellingen besteld voor 15:00 (ma t/m do) zijn de volgende dag in huis. Met het gebruik van een speciale isolatiezak worden de sportmaaltijden en losse producten vacuüm en ingevroren geleverd. Kies welke jij meteen opeet en welke in de vriezer teruggaan. De ontdooide maaltijden blijven in de koelkast 2 tot 3 dagen houdbaar. De verpakkingen van The Muscle Chef zorgen voor een betere kwaliteit van de producten door de afwezigheid van zuurstof. De aanwezigheid van zuurstof zorgt namelijk dat geur, smaak en kleur veranderen. De droogtrainen maaltijden zijn niet de enige die wij hebben. Ook voor bulkmaaltijden kun je bij The Muscle Chef terecht.

      Droogtrainen - wat te eten?

      Zeg Muscle Chef, hoe zit dat met ontbijt, lunch en avondeten tijdens cutten? Deze 3 belangrijke eetmomenten zijn wij niet vergeten, plus die snacks waar we toch ook van blijven houden. Een eiwitrijke snack binnen handomdraai pakken zoals een panini uit de koelkast trekken? We hebben eraan gedacht om dit gemakkelijker te maken. De high protein snackbox bevat 5 eiwitrijke maaltijden. Handig tijdens het droogtrain prcoes. In deze box maak je een keuze in verschillende smaken van de volgende recepten:

       

        • Soep
        • Panini
        • Wrap
        • Bakkie Kip
        • Kipballetjes

       

      Wil je op de hoogte blijven van nieuwe droogtrain maaltijden, onze recepten, aanbiedingen en promoties? Of ben je op zoek naar koolhydraatarme maaltijden? Scroll naar beneden en meld je aan voor onze nieuwsbrief.

       

       

      Bulk maaltijden bestellen

      Tijd om te groeien met behulp van bulk maaltijden voor spieropbouw en spiermassa te behouden. Daar waar jij staat te zwoegen in de sportschool of andere trainingsdoeleinden hebt. Werkt The Muscle Chef met verse en kwalitatieve producten om ervoor te zorgen dat jij de juiste voeding binnen krijgt. Tijdens de bulk zorg je voor een calorie-overschot, het tegenovergestelde van een calorietekort bij droogtrainen. Door extra voedingsstoffen te eten en daarbij te trainen, groeien de spieren. Let dus op dat er voldoende koolhydraten, eiwitten en vetten binnenkomen. En vergeet onze kleine vrienden vitaminen en mineralen niet. Essentieel voor de huishouding in ons lichaam. De bulk maaltijden bij The Muscle Chef richtten zich op spieropbouw voeding. In onze maaltijden houden we rekening met de macronutriënten, vitaminen en mineralen zodat deze voldoende binnenkomen!

      Bulken = veel eten. Ja, je eet meer dan normaal maar dit betekent niet dat elke dag er junkfood op tafel komt. Zorg voor gezonde en voedzame bronnen van bulk maaltijden voor spieropbouw. Dit zorgt voor een betere spiergroei met zo min mogelijke groei van vetmassa. Koolhydraten zijn nodig voor herstel na een zware training en zonder koolhydraten geen brandstof. Een auto rijdt ook niet zonder benzine. Om meer spier op te bouwen zijn eiwitbronnen zoals kip, vis, eieren en kwark van belang. En als laatste macronutriënt: de vetten. Deze zijn het energierijkst en zorgen voor een gemakkelijke manier om meer calorieën binnen te krijgen.

      Zag jij al een paar spiermassa maaltijden voorbijkomen? Probeer onze heerlijke Nasi Goreng met Kip eens!

      Spieropbouw voeding bulk

      Bulk maaltijden voor spieropbouw geleverd door The Muscle Chef bieden jouw consistentie en gemak. Eten van meal preps hoeft niet saai te zijn, want de keuze is reuze in ons assortiment. Wist je dat je bij bulk maaltijden kunt kiezen tussen 29 verschillende maaltijden? Allereerst is het belangrijk om zelf te kiezen welke smaken jou verleiden. Om je alvast een voorproefje te geven, een greep uit onze maaltijden:

      - Buon giorno! Zin in een Italiaanse maaltijd? Ga voor de heerlijke Macaroni Italian Beef
      - Last but not least: de Indonesische Rengdang Beef met gele rijst en boontjes
      - Help! Ik wil ze allemaal. Een pakket met 12 meal preps in 12 verschillende smaken: Spiermassa combinatie pakket. Ruime keuze en variatie van vlees, kip, vis, groenten en rijst of pasta. Ideaal wanneer je zoekende bent naar de preps die bij jou passen.

      Welke keuze je ook maakt. Wij zorgen voor verse, kwalitatieve, gezonde en makkelijke maaltijden.

      De beste bulk maaltijden bij The Muscle Chef

      Zoals eerder verteld zijn de macronutriënten koolhydraten, eiwitten en vetten van belang. In de speciale spieropbouw voeding zijn deze verhoogd. Een bulk maaltijd is altijd:

      • Hoger in calorieën (ca. 600 kcal)
      • Hoog in eiwitten (ca. 45 gram per maaltijd)
      • Extra hoog in koolhydraten (60 – 70 gram per maaltijd)

      In onze maaltijden wordt uitsluitend vrije uitloop kip en rund met een beter leven keurmerk (2 sterren) verwerkt. De kippen en runderen worden ‘’Halal’’ geslacht. De bulk maaltijden bevatten 1 vriespunt. Hierdoor wordt er genoeg ijsmassa gecreëerd om de bestelde producten 100% bevroren aan te laten komen. Bij aankomst kies jij welke terug de vriezer in gaan en welke mogen ontdooien.

      Toch liever maaltijden bestellen met minder calorieën? Neem een kijkje bij de droogtrain maaltijden.

      Wat zijn juiste voedingswaarden van bulk maaltijden?

      De voedingswaarden van bulkmaaltijden zijn een stuk hoger en calorierijker dan maaltijden om af te vallen. Het aantal calorieën, eiwitten, koolhydraten en vetten zijn voor iedereen anders, om op een dag binnen te krijgen. We hebben een voorbeeld gemaakt met voedingswaarden voor normale maaltijden en bulk maaltijden: 

       

       Maaltijd normaal

      Bulk maaltijd

       

      Kcal

      Eiwit

      Koolhy-draten

      Kcal

      Eiwit

      Koolhy-draten

      1. Runder Chili-Rijst

      522

      46,2

      45,8

      704

      54,4

      78,8

      2. Macaroni Italian-Beef

      425

      33,7

      54

      715

      40,6

      91,5

      3. Paella met Kip

      484

      34,6

      51,3

      620

      41,2

      69,6

      4. Penne - Pesto Kip en Spinazie

      431

      38

      39,1

      613

      48,2

      71

      5. Spaghetti Kip Bolognese

      393

      37,2

      40,7

      580

      47,2

      73,7

       

       

      CONDITIE MAALTIJDEN.

      Onze conditie maaltijden zijn speciaal samengesteld voor conditie training, duursporten, obstacle run, wielrennen, hardlopen, zwemmen en triatle

      Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »